Zadania:
• Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i usprawnienie współpracy z klientami
• Ścisła współpraca z Category Managerem (wsparcie w codziennych zadaniach, wsparcie w budowaniu kalendarza)
• Zarządzanie bazą danych
• Kontakty z dostawcami ustalania warunków promocji, dostaw, bieżącej współpracy
• Nadzór nad projektami prowadzonymi przez project leadera (z marketingu) danej kategorii
• Przygotowywanie spotkań (showroomów) z klientem
analiza wyników sprzedaży
Wymagania:
• Około 2 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim
• Bardzo dobrej znajomość MS Office
• Prawo jazdy kat. B
• Bardzo dobrej znajomość j. angielskiego
• Umiejętności efektywnego zarządzania czasem, rozwiązywania problemów
• Zdolności analitycznego myślenia
• Umiejętności pracy pod presją czasu
• Wysokich umiejętności interpersonalnych
• Zaangażowania w powierzone zadania,
• Asertywności, myślenia nieszablonowego
Oferujemy:
• Bogaty pakiet świadczeń medycznych (Medicover)
• Miłą atmosferę pracy
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Umowę o pracę
• Pracę w dynamicznie rozwijającym się firmie
• Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji
• Miłą atmosferę w miejscu pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.