![](/img/firma/templates/742831/24584/sgs_top_logo.jpg)
![](/img/firma/templates/742831/24674/sgs.jpg)
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem jednostki Systems and Services Certifications (Branża Certyfikacji i Audytu), poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Zadaniem pracownika będzie wsparcie procesów wewnętrznych (dział operacyjny oraz dział sprzedaży) związanych z obsługą klienta.
-
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie)
-
Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
-
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Łatwość nawiązywania kontaktów, inicjatywa, bardzo dobra organizacja pracy
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
-
Mile widziana znajomość rynku certyfikacji systemów zarządzania i/lub usług auditowych
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia i przyjazną atmosferę pracy
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
![](/img/firma/templates/742831/25188/100.jpg)