DATEV.pl jest wiodącym dostawcą rozwiązań informatycznych głównie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, biur rachunkowych, biegłych rewidentów oraz doradców podatkowych. Ponad 12 lat doświadczenia w sprzedaży i wdrożeniach systemów ERP na rynku polskim i 50 lat na rynkach europejskich pozwoliło nam na wypracowanie oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb biznesowych.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
(docelowo Asystentka Prezesa Zarządu i Biura)
-
wykonywanie prac administracyjnych;
-
odbieranie i łącznie rozmów telefonicznych;
-
obsługa firmowej poczty e-mail;
-
wsparcie organizacyjne Prezesa firmy w codziennych zadaniach;
-
prowadzenie kalendarza spotkań;
-
koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przebiegu informacji pomiędzy Prezesem Zarządu, Zespołem, a innymi działami firmy;
-
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizowanie dokumentów;
-
zaopatrzenie biura, współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi Pracodawcę;
-
wystawianie faktur sprzedażowych, korygujących;
-
nadzór nad flotą samochodową;
-
ścisła współpraca z zewnętrzna księgowością, dekretowanie faktur;
-
wsparcie pracy i działań firmy, kontakt i współpraca z pracownikami firmy;
-
przygotowywanie raportów i zestawień.
-
wykształcenie wyższe (najlepiej administracyjne);
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-
znajomość pakietu MS Office;
-
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
-
dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu;
-
umiejętność analitycznego myślenia;
-
znajomość języka angielskiego;
-
mile widziana znajomość programu Sage Symfonia ERP Handel Extra 2015 (ewentualnie do przyuczenia).
-
pracę w młodym zespole profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
kartę Benefit lub prywatną opiekę medyczną;
-
możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z branży IT;
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
pracę w nowoczesnym biurze.