GBS Partners Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej. Specjalizujemy się w dziedzinie finansów i księgowości, stale wspierając naszych klientów w doborze personelu także w innych obszarach. Wyróżnia nas doskonała znajomość pomorskiego rynku pracy, która pozwala naszym konsultantom na szybkie dotarcie do właściwych kandydatów.
Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.gbspartners.pl
Obecnie, dla naszego Klienta, międzynarodowego przedsiębiorstwa, zajmującego się outsourcingiem usług biznesowych poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Gdańsk
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za czynności administracyjne, prowadzenie sekretariatu oraz wsparcie działań kadry zarządzającej w tym:
- Koordynowanie obiegu dokumentów
- Odbiór i nadawanie korespondencji
- Dokonywanie zamówień artykułów biurowych
- Organizowanie oraz obsługa spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji
- Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych (w tym rezerwacja hoteli, biletów itp.)
- Codzienną komunikację z pracownikami/klientami firmy zarówno w języku angielskim jak i polskim
- Współpraca i kontakt z oddziałami firmy w Polsce i zagranicą
- Zarządzanie kalendarzem przełożonych
- Inne bieżące sprawy administracyjne
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wymóg konieczny
- Mile widziane doświadczenie zdobyte w międzynarodowej firmie, w dużym biurze (oddział pow. 50 pracowników)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Dobra organizacja i planowanie pracy, w tym umiejętność ustalania priorytetów
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy o pracę tymczasową
- Międzynarodowe środowisko pracy, w firmie rozpoznawalnej na całym świecie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazne środowisko pracy zapewnione m.in. dzięki dogodnej lokalizacji i wysokiej klasie biurowca