BNP Paribas Leasing Solutions jest częścią globalnej, wiodącej na europejskim rynku, grupy kapitałowej BNP Paribas. W Polsce jesteśmy obecni od 1998 roku. Specjalizujemy się w profesjonalnych rozwiązaniach finansowych dla dostawców środków trwałych z różnych branż: rolnictwo, logistyka, budownictwo, IT, sektor medyczny. Ponadto we współpracy z BNP Paribas Bank Polska SA oferujemy dla Klientów Banku leasing następujących grup aktywów: nieruchomości, środki transportu, specjalistyczne maszyny i urządzenia dla przemysłu, sprzęt IT.
W związku z ciągłym rozwojem działalności BNP Paribas Leasing Solutions w Polsce, poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- realizacja zadań administracyjno-biurowych wspomagających bieżące funkcjonowanie biura
- przygotowywanie pism, prezentacji multimedialnych oraz sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań Zarządu
- pomoc w realizacji zadań zlecanych przez Zarząd oraz inne działy
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Generalnego
- obsługa spotkań oraz pomoc w organizacji wyjazdów służbowych
- wsparcie procesów związanych z obsługą korespondencji
- współpraca z dostawcami i weryfikacja faktur
- doświadczenie w pracy biurowo-administarcyjnej i/lub na stanowisku asystenckim
- dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka francuskiego
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność wykonywania kilku zadań równolegle
- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- praktyczna znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- miła aparycja, prezencja
- wysoka kultura osobista
- pozytywne podejście do życia, obowiązków, pomocy innym :)
Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej, pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta dostępu do usług sportowych, grupowe ubezpieczenie NNW).