HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112025
Dla naszych Klientów, dużych, międzynarodowych firm, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku będą należały wszelkie zadania administracyjne związane koordynacją biura, w tym m.in. organizacja spotkań i wyjazdów służbowych przełożonych, prowadzenie recepcji, w tym nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, odbieranie i przekazywanie telefonów oraz obsługę korespondencji. Ponadto do obowiązków asystentki biura będzie należało zamawianie artykułów biurowych, wsparcie administracyjne managerów czy współpracę ze wszystkimi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w pracy administracyjno-biurowej) oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. Ponadto idealny Kandydat powinien być osobą dobrze zorganizowaną, zdyscyplinowaną i samodzielną. Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz szeroki i ciekawy zakres obowiązków oraz możliwości rozwoju i długofalowej współpracy. Dodatkowo nasi Klienci oferują benefity pozapłacowe, takie jak opieka medyczna czy telefon służbowy.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście / Mokotów
Asystent/ka Biura
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku będą należały wszelkie zadania administracyjne związane koordynacją biura, w tym m.in. organizacja spotkań i wyjazdów służbowych przełożonych, prowadzenie recepcji, w tym nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, odbieranie i przekazywanie telefonów oraz obsługę korespondencji. Ponadto do obowiązków asystentki biura będzie należało zamawianie artykułów biurowych, wsparcie administracyjne managerów czy współpracę ze wszystkimi działami firmy.
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w pracy administracyjno-biurowej) oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku. Ponadto idealny Kandydat powinien być osobą dobrze zorganizowaną, zdyscyplinowaną i samodzielną. Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz szeroki i ciekawy zakres obowiązków oraz możliwości rozwoju i długofalowej współpracy. Dodatkowo nasi Klienci oferują benefity pozapłacowe, takie jak opieka medyczna czy telefon służbowy.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście / Mokotów