asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
IPK Sp. z o. o. działa na rynku doradztwa personalnego od 1991 roku.
Obecnie dla naszego Klienta, dużego dystrybutora i importera herbaty i kawy marek premium, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: JS-AB/10/16
Opis stanowiska:
obsługa recepcji i bieżące wsparcie pracy biura (odpowiedzialność za korespondencję przychodzącą i wychodzącą, łączenie rozmów telefonicznych, zakupy materiałów biurowych);
budowanie pozytywnego wizerunku firmy w komunikacji z klientami oraz partnerami firmy,
wsparcie przy organizacji wybranych podróży służbowych pracowników i dbanie o prawidłowy przebieg wizyt gości w biurze.
Od kandydatów wymagamy:
wykształcenie wyższe;
doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze wsparciem bieżącej pracy biura;
komunikatywna znajomość j. angielskiego;
wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i organizacyjne;
umiejętność pracy w zespole;
otwartość na nowe doświadczenia i motywacja do pracy;
atutem.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
dopłaty do kart sportowych i ubezpieczenia medycznego.
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....