Teknosell to szwedzka firma z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w realizacji szkoleń z technik sprzedaży. Nasze programy szkoleniowe realizowane są w ponad 20 językach na całym świecie.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Poznań
Jako Asystent/ka Biura będziesz odpowiedzialny/(a) za prowadzenie naszego trzydziestoosobowego biura w Poznaniu. Oprócz wykonywania bieżących działań administracyjno-biurowych będziesz wspierał/(a) Dział HR & Administration oraz Coaching & Content Development.
Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:
- Bieżące wsparcie działów HR &Administration oraz Coaching & Content Development,
- Korekta prezentacji PowerPoint przygotowywanych na potrzeby szkoleniowe i sprawdzanie ich zgodności z materiałem źródłowym,
- Koordynacja obiegu faktur zakupowych,
- Organizacja spotkań i podróży służbowych oraz zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych,
- Obsługa zamówień artykułów biurowych,
- Zarządzanie korespondencją firmy oraz archiwizacją dokumentów.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów),
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
- Umiejętności obsługi pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word),
- Wysokiej kultury osobistej,
- Dokładności i skrupulatności w wykonywaniu zadań,
- Doświadczenie w pracy biurowej mile widziane.
Oferujemy Tobie:
- Pracę w polskim oddziale dynamicznie rozwijającej się szwedzkiej firmy,
- Umowę o pracę na ¾ etatu z perspektywą zmiany na pełny etat w ciągu najbliższych miesięcy,
- Przyjazną kulturę organizacyjną oraz międzynarodowe środowisko pracy,
- Prywatną opiekę medyczną,
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy,
- Darmowe śniadania.