In Job Poland należy do spółki In Job Company, International Recruiting Company z siedzibą w Weronie i oddziałami w Europie, Rosji, Stanach Zjednoczonych i Azji.
Zajmujemy się rekrutacją wykwalifikowanych profesjonalistów i wspieraniem ich w zatrudnieniu , w oparciu o umowy na czas określony i nieokreślony. Nasze bogate doświadczenie w doborze talentów - specjalistów, managerów niższego i średniego szczebla, posiadających wykształcenie kierunkowe i adekwatne doświadczenie na danym stanowisku, pozwoliło nam gruntownie poznać rynek pracy w Polsce i zagranicą. Każdego dnia pracujemy z zaangażowaniem, by zagwarantować naszym klientom kompleksową i profesjonalną obsługę. Dzięki naszym konsultantom oraz rekruterom, posiadającym rozległą wiedzę i specjalizację w konkretnych sektorach oraz obszarach funkcjonalnych, jesteśmy w stanie zapewnić profesjonalne wsparcie, maksymalną skuteczność i szybkie reakcje na pojawiające się wyzwania.
Jesteśmy organizacją wielokulturową, dynamiczną i pełną życia. Naszym najważniejszym celem jest spełnienie oczekiwań Klientów – zarówno firm, jak i kandydatów. Realizujemy go pracując wspólnie na rzecz podstawowej wartości: Waszego rozwoju. www.injob.com
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży deweloperskiej, In Job Warsaw poszukuje osób na stanowisko:
- Praca na Recepcji firmy
- Obsługa rozmów telefonicznych wychodzących i przychodzących
- Dbanie o wyposażenie biura w niezbędne artykuły
- Przyjmowanie odwiedzających biuro Gości
- Wsparcie administracyjne działu księgowego w obsłudze faktur
- Wsparcie sekretarsko – administracyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość pakietu MS Office
- Wysoka samodzielność i komunikatywność
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Zdobywanie doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w przyjaznej atmosferze i wspierającym zespole
- Umowa o pracę oraz karta sportowa