Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...
Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 17 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej spółki z branży technologie i usługi informatyczne, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura;
Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjonowanie;
Organizacja prawidłowego przepływu informacji wg. ustalonych procedur;
Przestrzeganie i nadzorowanie regulaminu obiegu dokumentów oraz ich archiwizacji;
Aktualizacja danych kontaktowych, zewnętrznych i wewnętrznych;
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego;
Wspieranie innych działów, szczególnie z działem zamówień oraz działem finansowym;
Wykonywanie tłumaczeń pisemnych dla potrzeb firmy (polski - niemiecki, niemiecki - polski).
Poszukiwane kompetencje:
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
Biegła znajomość niemieckiego czynna i bierna (WARUNEK KONIECZNY);
Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
asystent umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Przegląd pozycji; Asystenci Operacyjni pomagają w codziennym zarządzaniu i administrowaniu firmą, zapewniając efektywny przepływ pracy między działami oraz zapewniając wsparcie klientom i zespołom. Obowiązki zawodowe; Pomoc w opracowywaniu i realizacji planów operacyjnych oraz...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
start pracy od zaraz Zakres obowiązków Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży. Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych...