Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich (również napędzanych etanolem) i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. W tym roku firma obchodzi 125-lecie swojego istnienia. W Polsce sieć Scania tworzą: 11 dilerów i 38 autoryzowanych serwisów.
Szacunek do jednostki jest jedną z najważniejszych wartości firmy Scania. Dlatego pracownicy firmy mają możliwość stałego poszerzania swojej wiedzy i rozwoju kompetencji. Etyczne podejście do pracy i biznesu mają dla nas podstawowe znaczenie. Scania tworząc nowe stanowiska pracy, inwestując w innowacje, a także dostarczając klientom konkurencyjne rozwiązania transportowe odgrywa ważną rolę w społeczeństwie. Bierze również aktywny udział we wspieraniu lokalnych społeczności.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- reprezentowanie Oddziału w kontaktach z klientami i kontrahentami;
- odbieranie, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- obsługa połączeń telefonicznych w Biurze Obsługi Klienta;
- rozliczenia gotówkowe oraz przygotowywanie raportów kasowych;
- zaopatrywanie serwisu w niezbędne materiały biurowe;
- przygotowywanie i administrowanie dokumentami związanymi z pracami serwisu.
- wykształcenie minimum średnie;
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomości języka angielskiego;
- energia zawodowa i umiejętność planowania, organizacji pracy;
- wysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji z Klientami oraz współpracownikami.
- atrakcyjne warunki pracy w renomowanej firmie;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- atrakcyjny pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego.