Firma WISH Group powstała w 2010 roku i zajmuje się produkcją oraz sprzedażą suplementów diety min. marki Wish Pharmaceutical.
Asystent Handlowy ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy
- Obsługa zamówień telefonicznych oraz mailowych
- Komunikowanie się z klientami poprzez spotkania online, telefon lub e-mail, zgodnie ze standardami i procesami firmy
- Zapewnienie zasobów informacyjnych dotyczących produktów firmy
- Odpowiadanie na zapytania klientów w sposób profesjonalny i terminów.
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentów magazynowych i koordynowanie wysyłki
- Zapewnianie zasobów informacyjnych dotyczących produktów firmy
- Realizacja działań promocyjnych
- Ustalanie bieżących potrzeb klientów oraz negocjowanie warunków sprzedaży
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Analiza działań oraz monitorowanie konkurencji na rynku
- Tworzenie nowych kanałów dystrybucji
- Współtworzenie planów rozwoju firmy
- Wystawianie faktur
- Sprawna obsługa klientów w zakresie zamówień i dostaw
- Nadzór nad procesami logistycznymi, w szczególności zapewnienie terminowości
- Dbałość o dobry wizerunek firmy
- Planowanie i bieżące raportowanie podejmowanych działań
- Współpraca z międzynarodowymi klientami z segmentu B2B
Wymagania:
- Prawa jazdy kat. B
- Doświadczenie w prowadzeniu rozbudowanych procesów sprzedażowych,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Biegła znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (min.B2)
- Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych Excel
- Biegła obsługa komputera, umiejętności analityczne
- Umiejętność rozpoznania i zrozumienia potrzeb oraz oczekiwań klienta
- Umiejętność nawiązywania, utrzymywania oraz rozwijania długofalowych relacji biznesowych
- Chęć poszukiwania nowych rozwiązań sprzedażowych,
- Motywacja do osiągania najlepszych wyników,
- Dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- Pozytywne nastawienie oraz chęć współpracy z klientem każdego dnia
- Samodzielności w pracy i zaangażowania
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Wysokiej kultury i świadomości biznesowej
- Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacji, prezentacji i komunikacji interpersonalnej
- Wytrwałości w dążeniu do realizacji postawionych celów
- Wysoki poziom motywacji i chęć nauki
- Wielozadaniowość,
- Zaradność
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Praca w systemie jednozmianowym Pn. - Wt. 08.00-16.00
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- Służbowy komputer, telefon,
- Praca w miłej atmosferze,
- Możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji,