Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
TEMPUS A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego Sp. z o.o. Sp. Komandytowa (KRAZ nr 12861) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego oraz mazowieckiego.
Obecnie dla naszego Międzynarodowego Klienta z branży samochodowej, o ugruntowanej pozycji rynkowej poszukujemy pracowników na stanowisko:
Asystent Finansowy
Miejsce pracy: Ksawerów k. Łodzi
Opis stanowiska:
współpraca z Kontrahentami (również zagranicznymi, wymagana znajomość j. ang),
wprowadzanie Faktur i innych dokumentów do rejestru,
obsługa Faktur, ewidencjonowanie, wystawianie,
kontrolowanie terminów płatności,
obsługa korespondencji,
realizacja zadań administracyjno - kadrowych.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub,
ukończony kurs z zakresu księgowości, finansów,
min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z księgowością (mile widziane),
obsługa Pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
zdolności analityczne,
umiejętności interpersonalne,
umiejętności organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
umowę o pracę,
wynagrodzenie: 2500 zł netto,
pracę poniedziałek - piątek w godz.: 8:00-16:00,
możliwość poszerzenia wiedzy praktycznej z dziedziny księgowości, finansów,
pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji,
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...