Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji posiadającej w Warszawie swoje biuro, poszukujemy osób do wsparcia działu obsługi klienta korporacyjnego z językiem włoskim.
Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby z dobrą znajomością języka włoskiego (min. B1) oraz pierwszym doświadczeniem zawodowym (również praktyki i staże). Idealny Kandydat powinien być osobą sumienną, obowiązkową, chętną do zdobywania kolejnych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowisku korporacyjnym.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za rejestrację wpływów w systemie, monitorowanie płatności, kontakt z wewnętrznym oraz zewnętrznym klientem oraz raportowanie.
Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale do 4200 zł brutto (uzależnione od poziomu doświadczenia Kandydata). Oferta dotyczy zatrudnienia na okres trzech miesięcy.