Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon) Przygotowywanie ofert;...
  • Pracownik Biurowy ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obsługa zamówień i przygotowanie faktur. Tworzenie ofert handlowych i wsparcie posprzedażne. Współpraca międzydziałowa i z partnerami zewnętrznymi.
  • Pracownik ds. Wsparcia Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: Wystawianie faktur oraz obsługa zamówień klientów przez email i telefon. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi, np. firmami kurierskimi.
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień....
  • Lider zespołu administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji sprzedaży....
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym; Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

    Colliers Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pańska 97    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie...
  • Koordynator ds. Administracyjnych

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań. Kontrola i weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych. Kontrola dokumentacji sprzedaży. Wykonywanie zadań administracyjnych. Nadzór...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Brwinów Asystent Działu Sprzedaży Brwinów
Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

cargo-partner spedycja sp. z o.o.
Brwinów
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
109 dni temu

Od ponad 40 lat cargo-partner rozwija się w branży logistycznej, dostarczając kompleksowe usługi naszym klientom na całym świecie. Teraz wyruszyliśmy w kolejną podróż i aby kontynuować nasze zaangażowanie w dążenie do doskonałości, dołączyliśmy do Nippon Express Group, która będzie teraz wspierać wszystkie wartości, do których nieustannie dążymy, stając się teraz wiodącym graczem na świecie. Jako kompleksowy dostawca usług logistyki informacyjnej, jesteśmy dumni z oferowania bogatego portfolio usług transportu lotniczego, morskiego, lądowego i magazynowania. Koncentrując się na technologii informacyjnej i optymalizacji łańcucha dostaw, umożliwiamy firmom rozwój w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu, w którym innowacja łączy się z pasją, a każdy głos jest ceniony. Wyrusz w podróż, w której Twoje umiejętności są pielęgnowane, kreatywność jest doceniana, a my razem jesteśmy dumni z tego, że możemy coś zmienić. Dowiedz się więcej o naszej misji i wizji. Zanurz się w świecie nieskończonych możliwości i wyrusz w podróż z cargo-partner.
 
#JoinUs #Logistics #workingdigital #Teamwork #cargopartner #wow
 
Gotowy, by zacząć działać? Dołącz do naszego zespołu!

Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

Miejsce pracy: Brwinów

Nr Ref.: BRW/IS/02072024

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
  • nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży
  • uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych
  • planowanie i realizacja działań telemarketingowych oraz monitorowanie i raportowanie ich realizacji
Profil kandydata:
  • osoba potrafiąca podjąć inicjatywę oraz samodzielne decyzje, dążąca do realizacji wyznaczonych celów
  • cechująca się bardzo dobrą organizacją własnej pracy oraz umiejętnością pracy w zespole
  • z doświadczeniem w telefonicznej obsłudze klienta
  • z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
  • z praktyczną znajomością pakietu MS Office
Oferujemy:
  • miłą atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole, który czeka na Ciebie z otwartymi ramionami
  • możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych

Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Zobacz nasz profil pracodawcy



W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez cargo-partner spedycja sp. z o.o. z siedzibą w Moszna-Parcela 29 bud. C2, 05-840 Brwinów, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@cargo-partner.com lub na wskazany powyżej adres siedziby, jednak uniemożliwi to dalszy udział w rekrutacji.”

Klauzula informacyjna:

Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest cargo-partner spedycja sp. z o.o. z siedzibą w Moszna-Parcela 29 bud. C2, 05-840 Brwinów (cargo-partner). Wszelkie kwestie związane z danymi osobowymi prosimy kierować na adres e-mail: DataProtectionOffice@cargo-partner.com. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres trzech lat w celu obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie, w zakresie dopuszczalnym wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: DataProtectionOffice@cargo-partner.com. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez cargo-partner danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne cargo-partner.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

cargo-partner spedycja sp. z o. o.

Dlaczego warto?

cargo-partner jest prywatnym przedsiębiorstwem świadczącym pełen zakres usług logistycznych oraz transport lotniczy, morski i lądowy. Oferujemy szerokie spektrum profili zawodowych i możliwości rozwoju dla nowych pracowników oraz doświadczonych profesjonalistów. Szukasz pełnej wyzwań pozycji w międzynarodowej firmie? Skontaktuj się z nami już dziś!

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Spotkanie kwalifikacyjne
Krok Informacja zwrotna

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i klientów (maile, telefon) Przygotowywanie ofert;...
  • Pracownik Biurowy ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obsługa zamówień i przygotowanie faktur. Tworzenie ofert handlowych i wsparcie posprzedażne. Współpraca międzydziałowa i z partnerami zewnętrznymi.
  • Pracownik ds. Wsparcia Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: Wystawianie faktur oraz obsługa zamówień klientów przez email i telefon. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi, np. firmami kurierskimi.
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień....
  • Lider zespołu administracji (K/M)

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań. Weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych. Kontrola dokumentacji sprzedaży....
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym; Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

    Colliers Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pańska 97    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie elektronicznym. Tłumaczenie...
  • Koordynator ds. Administracyjnych

    GEODIS Poland   Warszawa, ul. Postępu 17b    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału. Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań. Kontrola i weryfikacja faktur kosztowych. Wystawianie faktur sprzedażowych. Kontrola dokumentacji sprzedaży. Wykonywanie zadań administracyjnych. Nadzór...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379