Ogłoszenie numer: 2354161, z dnia 2019-03-22
Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą. Od wielu lat specjalizujemy się w rozwiązaniach opartych o kody kreskowe. Szukamy do współpracy osób pełnych zapału i entuzjazmu, lubiących nowe wyzwania, potrafiących pracować w grupie, ceniących sobie pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie. Stawiamy na pracę zespołową, ale równocześnie pozostawiamy dużą swobodę działania. Cenimy osoby zaangażowane w pracę jak i własny rozwój. Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Asystent Działu Administracji – Obsługa Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa recepcji
- Obsługa centrali telefonicznej
- Koordynacja prawidłowego obiegu informacji i dokumentów w firmie
- Dbanie o komfort gości
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze
- Zadania administracyjne związane z bieżącą pracą działu i firmy
Wymagania
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania
- Dobra znajomość obsługi takich programów jak: pakiet MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista
- Skrupulatność i terminowość w wykonywaniu zadań
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Możliwość ciekawej pracy w aktywnym zespole
- Zdobycie doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Stałe wynagrodzenie
- Dostęp do najnowszych technologii
- Nowoczesną organizację pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.