- czerpiesz przyjemność z kontaktu z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i wspierać w rozwiązywaniu ich problemów;
- lubisz wyzwania i cele – chcesz widzieć dowody swojego sukcesu;
- rozumiesz, że umówienie spotkania handlowego to nie przypadek czy szczęście, ale metodyczne wykonywanie określonych zadań;
- posiadasz nastawienie, dzięki któremu nie rozpraszasz się, gdy słyszysz „nie” od klienta i dalej robisz swoje;
- samodoskonalenie jest dla Ciebie częścią życia, bo rozumiesz, że ciągła nauka decyduje o Twoich sukcesach zawodowych…
… to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem dojrzałych emocjonalnie i życiowo osób, które rozumieją, że umawianie spotkań to pomaganie ludziom i troszczenie się o ich dobro a nie tanie sztuczki.
IDEA Commerce powstała dlatego że, wierzymy w to że, najlepsze rozwiązania dla rynku e-commerce to takie, które ułatwiają prace i są przyjazne dla użytkownika. Codziennie dążymy do udoskonalania biznesów naszych Klientów. Razem tworzymy, rozwijamy i wdrażamy wielkie idee. W ten sposób wypracowaliśmy sobie status lidera branży e-commerce w Polsce.
Jesteś odpowiedzialny/a za umawianie terminów prezentacji handlowych dla specjalistów ds. sprzedaży.
Twoją rolą jest ocenić, czy dany przedsiębiorca chce rozwijać swoją firmę z pomocą naszych narzędzi. Jeśli tak, proponujesz mu rozmowę dotyczącą naszego najważniejszego produktu – systemu ERP dla branży e-commerce w Polsce.
Twoim zadaniem jest zapisanie w systemie osoby zainteresowanej spotkaniem w sprawie usprawnienia obsługi sklepu internetowego i marketplace’ów. Nie ma tutaj żadnej sprzedaży. Pracujesz w nowoczesnym biurze w centrum Bydgoszczy. Masz stałe wynagrodzenie i prowizję. Działasz od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Weekendy wolne.
- Wynagrodzenie podstawowe 3000 zł netto + premia,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stała praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
- Żadnych nadgodzin i pracy w weekendy,
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Grupowe ubezpieczenie na życie,
- Onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie stanowiskowe,
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia,
- Możliwość awansu wewnętrznego na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży,
- Wygodne biuro zlokalizowane w centrum miasta,
- Najwyższej jakości narzędzia pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe wymagania:
- Odpowiadasz TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
- Masz doświadczenie w telefoniczne obsłudze klienta min. 1 rok,
- Twoimi Klientami byli głównie przedsiębiorcy i rozumiesz ich wyzwania,
- Masz dobre umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Jesteś zorientowany/a na wyniki pracy, skrupulatność i rzetelność to Twoje cechy,
- Jesteś dopasowany/a do naszego zespołu (dokładnie zapoznaj się z opisem naszych wartości i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz)