Ogłoszenie numer: 1189208, z dnia 2016-07-25
ATRIUM jest polską firmą powstałą w 1993 roku z połączenia dwóch dziedzin: architektury i technologii. Produkty marki ATRIUM są wytwarzane w Polsce i doceniane w wielu miejscach na całym świecie.
Wszystkie proponowane przez nas produkty znajdują zastosowanie w wielu obiektach na całym świecie zarówno w domach prywatnych, jak też w budynkach użyteczności publicznej, co podkreśla ich uniwersalność. Ciągle doskonalimy i dbamy o jakość naszych produktów, potwierdzając to licznymi atestami i certyfikatami wydawanymi przez renomowane instytuty i ośrodki naukowe (TÜV, ITB, NOT).
Regularnie uczestniczymy w polskich oraz międzynarodowych imprezach wystawienniczych i targowych, otrzymując prestiżowe nagrody.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Asystent Dyrektora
Miejsce pracy: śląskie, Siemianowice Śląskie
Opis stanowiska
- koordynacja pracy między działami w firmie,
- zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby firmy,
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów, prezentacji,
- kontakt z klientem zagranicznym,
- organizacja spotkań i podróży służbowych,
- tłumaczenie korespondencji.
Wymagania
- biegła znajomość jęz. angielskiego i/lub niemieckiego,
- posiadanie zdolności organizacyjnych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odpowiedzialność, kreatywność,
- znajomość pakietu MS OFFICE,
- prawo jazdy kat. B,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- miłą atmosferę w pracy.