SMART – HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent ds. Zakupów
Miejsce pracy: Tychy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Organizowanie transportów (w tym kompletowanie dokumentacji, wysyłkę maszyn, tłumaczenie i opisywanie faktur, zamówienie usług kurierskich),
- Wysyłkę zamówień na usługi podwykonawców,
- Zamówienia wewnętrzne,
- Zamówienia komponentów, materiałów i narzędzi na warsztat i halę,
- Rozliczanie godzin pracy firm zewnętrznych zgodnie z raportami.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy, mile widziane w dziale zakupów,
- Znajomości zagadnień dotyczących importu/eksportu (cła, dokumenty przewozowe itp.),
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Dobrej organizacji pracy, umiejętności negocjacji, komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z dziedziny elektryki, pneumatyki, hydrauliki.
Pracodawca oferuje:
- Satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę na zastępstwo lub umowę na czas określony (1.5 roku) w intensywnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie, z ewentualną możliwością przedłużenia,
- Koleżeńską atmosferę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny (w tym ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna),
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach, w tym kursy językowe dla Pracowników (język angielski oraz język hiszpański).