Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Kontakt z klientami zagranicznymi
- Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń
- Wstępna diagnoza oraz bieżące rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przy użyciu dostępnych narzędzi
- Aktywna współpraca z innymi działami wsparcia
- Bardzo dobra znajomość jednego spośród języków: francuskiego, niemieckiego lub szwedzkiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w grupie
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Elastyczność (praca w systemie zmianowym)
- Interesująca oraz stabilna praca w międzynarodowym zespole
- Konkurencyjne zarobki oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Bogaty zestaw szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
- Przyjazną atmosferę pracy