Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za wsparcie i obsługę klientów niederlandzkojęzycznych.
Zadania na stanowisku:
- kontakt telefoniczny z klientami (połączenia przychodzące);
- prowadzenie korespondencji mailowej z Klientami;
- rejestrowanie nadchodzących zgłoszeń;
- określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych.
- bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego (umożliwiająca swobodną komunikację);
- dobra znajomość języka angielskiego (minimum B1);
- wykształcenie minimum średnie;
- otwartość i swoboda w komunikacji z Klientem;
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- znajomość obsługi komputera: znajomość aplikacji Windows oraz pakietu MS Office;
- doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane;
- zainteresowania związane z branżą IT będą dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w stabilnej finansowo, międzynarodowej firmie;
- umowę o pracę oraz pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna);
- konkurencyjne wynagrodzenie (stałą pensję i motywacyjny system prowizyjny);
- dodatek relokacyjny dla osób zmieniających miejsce zamieszkania oraz transport pracowniczy;
- bogaty pakiet szkoleń oraz udział w prestiżowych, międzynarodowych projektach;
- przyjazną i miłą atmosferę pracy.