specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
5 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (m/k)
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2109 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Asystent ds. wsparcia technicznego z językiem francuskim (m/k)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1807-412554
Zadania:
Obsługa klientów zagranicznych za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty e-mail
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z codzienną obsługą komputera, obszarem IT
Współpraca z innymi zespołami
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
Chęć uczenia się i pozyskiwania nowych umiejętności
Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office
Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o wysokich standardach
Pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Przejrzystą ścieżkę kariery
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna zarówno dla pracownika, jak i rodziny, ubezpieczenie, karta Multisport)
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
5 dni
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...