Jesteśmy firmą świadczącą usługę wynajmu i serwisu odzieży roboczej, zgodnie z naszym hasłem firmowym „Wynajmujemy satysfakcję".
Asystent ds. wsparcia produkcji i zakupów
Miejsce pracy: Radom
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- wsparcie szefa produkcji w zakresie/uzgadnianie/koordynowanie powstawania dokumentacji techniczno-technologicznej nowych fasonów odzieży roboczej,
- tworzenie dokumentacji zakupowej i produkcyjnej,
- monitorowanie stanów magazynowych, planowanie i realizacja zamówień u dostawców,
- ścisła współpraca z kierownikami i działałem produkcji w zakresie realizacji założeń i zleceń produkcyjnych,
- kontrola realizacji zamówień zakupowych oraz monitorowanie terminów dostaw,
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z dostępnością materiałów i realizacją zleconych usług,
- optymalizacja kosztów zakupów,
- kontrola wykonania i adaptacje w planie produkcji,
- udział w pracach zespołu ds. wdrażania nowego modułu produkcyjnego.
Od Ciebie oczekujemy:
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- zdolności analitycznego myślenia,
- dobrej umiejętności planowania i organizacji pracy,
- umiejętności szybkiego podejmowania decyzji pod presją czasu,
- rozumienia zmieniających się potrzeb biznesowych i elastyczne dostosowywanie zadań w wymaganym czasie, oraz osiąganie założonych celów.
To dzięki pracy z nami otrzymasz:
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Wdrożenie do pracy oraz realizacja zadań zgodnie z przyjętym planem.
- Jednozmianową pracę od poniedziałku do piątku.
- Stałe godziny pracy od: 07:00 do 15:00.
- Dostęp do specjalistycznego programu do tworzenia układów kroju odzieży.