Promesa Plus Sp. z o.o. - firma zajmująca się pośrednictwem ubezpieczeniowym, współpracująca z wiodącymi na polskim rynku zakładami ubezpieczeniowymi w zakresie produktów oferowanych klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorcom, prowadząca działalność w zakresie administrowania programami ubezpieczeniowymi i produktami finansowymi na rzecz czołowych instytucji finansowych w Polsce.
Aktualnie do naszego biura w Warszawie (ul. św. Jacka Odrowąża) poszukujemy pracowników na stanowisko:
Do obowiązków asystenta należy aktywne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej poprzez telefoniczny/mailowy kontakt z klientem, których celem jest:
- odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia),
- informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia,
- ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w systemach sprzedażowych,
- tworzenie bazy klientów,
- prace administracyjne wspierające działania zespołu,
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
dobra organizacja czasu pracy,
-
samodzielność i dokładność,
-
umiejętność szybkiego uczenia się,
- możliwość natychmiastowego podjęcia zatrudnienia,
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale ubezpieczeń nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmy
- ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, pakiet socjalny, masaże biurowe,
- przyjazną atmosferę w pracy