Opis stanowiska sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku; Wymagania masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - doświadczenie w sprzedaży...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny i monitoringu ryzyka kredytowego, płynności, stopy procentowej, kapitałowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja stosowanych modeli. Przygotowywanie propozycji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593.
Asystent ds. transakcji z językiem niemieckim
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
Obsługa kont dla klientów rynków zagranicznych
Wykonywanie transakcji finansowych oraz administracyjnych
Realizacja wewnętrznych projektów działu
Kontakt z Klientami oraz z oddziałami firmy za granicą
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Dobra znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
Wykształcenie wyższe
Samodzielność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Umowę na czas określony 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
Pracę w firmie o globalnym zasięgu
Udział w międzynarodowych projektach i dodatkowych szkoleniach wewnętrznych
Opis stanowiska sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku; Wymagania masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - doświadczenie w sprzedaży...
Twój zakres obowiązków: Analiza i zarządzanie operacjami gotówkowymi w Centrali Banku. Monitorowanie i zarządzanie płynnością bieżącą. Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań. Udział w procesie planowania finansowego. Wykonywanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej procesów.
Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie, gromadzenie oraz weryfikacja danych niezbędnych do oceny i monitoringu ryzyka kredytowego, płynności, stopy procentowej, kapitałowego. Pomiar i analiza zidentyfikowanych ryzyk, przegląd i walidacja stosowanych modeli. Przygotowywanie propozycji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...