Najnowsze oferty pracy

  • Accounts Payable Associate

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Asystent / Asystentka Działu Finansów / Księgowy AR

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapisów księgowych w systemie ERP. Wyjaśnianie...
  • Asystent ds. kadr i płac

    Rehasport   Poznań, ul. Górecka 30    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. rozliczeń

Hermes Energy Group S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2528 dni temu

Ogłoszenie numer: 1903449, z dnia 2018-02-07

Hermes Energy Group S.A.

Hermes Energy Group SA to powołany w 2014 roku największy niezależny dostawca gazu i prądu działający na zliberalizowanym rynku w Polsce. Bazując na bogatym doświadczeniu w handlu hurtowym i sprzedaży detalicznej, HEG oferuje konkurencyjne ceny zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych zainteresowanych zmianą dotychczasowego dostawcy gazu ziemnego i optymalizacją kosztów pozyskania energii elektrycznej. Hermes Energy Group S.A. jest prężenie rozwijającą się firmą, nastawioną na realizację celów, która buduje silny i zgrany zespół, konsekwentnie zwiększając swój udział w rynku.

Asystent ds. rozliczeń

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: R/01/2018

 

Opis stanowiska

  • przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych,
  • sprawdzanie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych,
  • bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej,
  • prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń,
  • archiwizacja dokumentów rozliczeniowych.

Wymagania

  • wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
  • bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy,
  • umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania rynku gazu ziemnego.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu ziemnego (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem),
  • pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Accounts Payable Associate

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Asystent / Asystentka Działu Finansów / Księgowy AR

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapisów księgowych w systemie ERP. Wyjaśnianie...
  • Asystent ds. kadr i płac

    Rehasport   Poznań, ul. Górecka 30    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.