Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.
Celem pracy na tym stanowisku będzie prowadzenie obsługi dokumentacji firmy w zakresie rejestracji,
nadzoru nad obiegiem oraz poprawnością formalną i merytoryczną, w szczególności w kontekście rozliczeń kosztów projektowych, a także wykonywanie zadań o charakterze administracyjnym, wspomagająym sprawne funkcjonowanie centrali firmy w Warszawie.
Na szczegółowe zadania składać się będzie:
- prowadzenie i nadzór nad poprawnością rejestracji poczty przychodzącej i wychodzącej;
- prowadzenie rejestru poczty zgodnie z wymogami kodyfikacji projektowej i kodami regionów;
- przygotowywanie jakościowe przychodzących rozliczeń kosztów projektowych zgodnie z wymogami klasyfikacji projektów;
- przygotowywanie jakościowe przychodzących rozliczeń kosztów projektowych zgodnie z wymogami opisów księgowych.
- współpraca wewnętrzna:
- bieżące przygotowywanie rozliczeń kosztów w projektach dla księgowości;
- bieżąca komunikacja z działem projektowym w zakresie rozliczeń kosztów w projektach;
- bieżąca komunikacja z działem rozliczeń w zakresie przychodzącej dokumentacji umów zleceń;
- prowadzenie plików rozliczeń kosztów projektowych zgodnie z wytycznymi.
- Współpraca zewnętrzna:
- bieżąca komunikacja z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie akceptacji rozliczeń kosztów kadry terenowej;
- bieżąca obsługa kontaktów ze strukturą terenową w zakresie sprawnej obsługi rozliczeń kosztów w projektach i regionach;
- bieżąca komunikacja ze strukturą terenową w zakresie nanoszenia poprawek i uzupełniania braków w dokumentach rozliczeń kosztów;
- prowadzenie zamówień zaopatrzenia biura.
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (preferowany profil kadrowo-księgowy);
- doświadczenie w zarządzaniu obiegiem dokumentów w firmie;
- doskonała znajomość pakietu Office;
- doskonała znajomość arkusza kalkulacyjnego w pracy z makrami;
- umiejętność sporządzania ofert handlowych;
- doświadczenie i biegłość w pracy na dużych zbiorach bazo-danowych;
- dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- doskonała organizacja pracy.
- pracę w młodym zespole;
- zaawansowane narzędzia pracy;
- zatrudnienie na zasadzie umowy o współpracy (firma-firma);
- stabilność współpracy w prężnie rozwijającej się firmie z ustabilizowaną pozycją na rynku.