Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) istnieje od 2002 r. Swoim zasięgiem obejmuje województwa: mazowieckie i łódzkie. Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą z nami w ramach stanowiska:
• udział w procesach rekrutacji (praca z aplikacjami, rozmowy kwalifikacyjne),
• prowadzenie dokumentacji (teczki pracownicze, raporty),
• bieżąca komunikacja z pracownikami i kandydatami (poczta elektroniczna, telefon),
• aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy.
• dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Internet),
• łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientem i Kandydatem,
• dobra organizacja, skrupulatność, inicjatywa,
• doświadczenie zawodowe w pracy biurowej lub przy obsłudze Klienta minimum 12 miesięcy,
• chęć podjęcia stałej pracy w Agencji.
• 3-miesięczny płatny staż (praca od poniedziałku do piątku, 8 godz./dzień),
• możliwość zdobycia doświadczenia w branży HR,
• elastyczne podejście do czasu pracy (np. dostosowanie do zajęć na uczelni),
• udział w szkoleniach wspierających rozwój zawodowy.
Po pomyślnym zakończeniu stażu Agencja przewiduje zatrudnienie stałe w oparciu o umowę o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym (załączenie obu dokumentów jest warunkiem rozpatrzenia aplikacji) pod wskazany adres mailowy lub przy użyciu formularza.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną.