Firma 2x3 S.A. istnieje na rynku od 1996 roku. Z sukcesem zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej z przeznaczeniem dla biura, szkoły, instytucji administracji publicznej, przedsiębiorstw różnych branż, rynku reklamowego, jak również do użytku domowego.
Aktualnie, w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. reklamacji
Miejsce pracy: Krzęcin (Zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów;
- nadzór nad terminową i skuteczną oraz optymalną pod względem kosztów likwidacją zgłaszanych reklamacji;
- wystawianie dokumentacji reklamacyjnej i dokumentów magazynowych;
- zlecanie transportu;
- analiza tworzenie oraz modyfikowanie procedur reklamacyjnych;
- dbanie o kompletną i właściwą dokumentację w obrębie wykonywanych obowiązków;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysokie poczucie odpowiedzialności;
- asertywność, komunikatywność, sumienność;
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjne wynagrodzenie;