Asystent ds. posprzedażowej obsługi klienta (ubezpieczenia na życie)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ABUI/NB/Z/03/2017
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:
- wydruk i kompletowanie pakietów powitalnych dla klientów,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Zespole, w tym przekazywanie korespondencji do wysyłki,
- archiwizację dokumentów,
- wprowadzanie danych do systemu operacyjnego,
- pomoc w udzielaniu odpowiedzi na dyspozycje klientów,
- współpracę z innymi biurami w Centrali i jednostkami terenowymi.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub student/ka ostatnich lat studiów,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
- doświadczenie w pracy w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenia w pracy z klientem,
- otwartość, komunikatywność, rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- dokładność, systematyczność.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- współpracę w ramach umowy zlecenie,
- pracę w renomowanej instytucji będącej w czołówce firm ubezpieczeniowych na rynku polskim,
- możliwość zdobycia doświadczenia i współpracy z ekspertami z branży ubezpieczeń,
- możliwość rozwoju kompetencji.