Poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent ds. placówek franczyzowych
Nr ref.: Asystent ds. placówek franczyzowych 1/2020
Zadania:
Zadania:
- bieżące prace administracyjno-biurowe
- zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja w formie elektronicznej oraz papierowej.
- odbieranie informacji (mailowych, telefonicznych, pisemnych) od Franczyzobiorców i przekazywanie ich do odpowiednich działów/osób
- działania Marketingowe - uzyskiwanie ofert, negocjacje cenowe, pilnowanie płatności, kontrolowanie otrzymanego budżetu, archiwizacja faktur
- organizacja spotkań biznesowych
- wsparcie pracowników w organizacji i rozliczaniu podróży służbowych
- prowadzenie kalendarza Kierownika Działu oraz Opiekunów
- organizacja spotkań firmowych (tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje umowy)
- samodzielne koordynowanie i realizacja zadań zlecanych przez przełożonego
- przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innych dokumentów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Asystentki Administracyjnej (wsparcie co najmniej dla poziomu Kierownika)
- minimum wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe
- biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość)
- znajomość zasad etykiety biznesowej i wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat. B.
- umiejętność komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach organizacji
- pozytywne nastawienie do zmian
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w stabilnej branży
- możliwość uczestniczenia i rozwoju w ciekawych projektach marketingowych o zasięgu ogólnokrajowym
- możliwość zdobycia niepowtarzalnych umiejętności i doświadczeń zawodowych
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia