Twoje zadania:
- umawianie Pacjentów na badania, w tym obsługa Pacjentów zgodnie ze standardami Grupy Affidea
- udzielanie Pacjentom niezbędnych informacji o zakresie świadczonych usług medycznych, możliwych terminach ich wykonania, sposobie rejestracji, oraz niezbędnych dokumentach
- budowanie długotrwałych relacji z Pacjentem poprzez zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- współpraca z personelem medycznym
Jeśli wyróżniasz się?
- pozytywnym nastawieniem do ludzi oraz chęcią pomocy innym
- cierpliwością i wrażliwością na potrzeby innych
- wyznawaniem zasady, że nie ma problemów, są za to rozwiązania
- czerpaniem przyjemności płynącej z kreowania pozytywnego wizerunku firmy
- umiejętnością współpracy w zespole oraz wysoką kulturą osobistą
- samodzielnością i wykazywaniem inicjatywy
- tym, że praca dla Ciebie to coś więcej niż wykonywaniem zadań od A do Z
- gotowością do pracy w różnych godzinach, w tym również w weekendy
Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Korzyści z pracy u nas:
- staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwoju
- zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
- będziesz miał możliwość zdobycia doświadczenia w otoczeniu najlepszych specjalistów
- otrzymasz szansę wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez placówkę, poprzez kreowanie jej pozytywnego wizerunku
- uzyskasz możliwości rozwoju w strukturach Affidea, co pozwoli na wykorzystanie Twojego potencjału zawodowego