Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent ds obsługi klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: OB/062/P
Zadania:
- Bieżąca obsługa sekretariatu,
- Odbierania połączeń przychodzących,
- Tłumaczenie korespondencji mailowej z j. angielskiego na polski,
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych umieszczanych na portalach społecznościowych (Facebook, twitter),
- Przygotowywanie prostych materiałów graficznych (np. ulotki).
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację,
- Praktyczna umiejętność obsługi profesjonalnych programów graficznych np. InDesign lub Photoshop,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu materiałów graficznych oraz obsłudze klienta,
- Samodzielność w działaniu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Dobra organizacja czasu pracy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego,
- Praca w godzinach 8.30-17.00,
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.