Jesteśmy liderem e-turystyki w Polsce i największym pracodawcą w branży turystycznej na Pomorzu. Dołącz do ludzi, którzy łączą pasję podróżowania z pracą. Każdego dnia tworzymy nowoczesną platformę internetową, wyznaczamy trendy na rynku e-turystyki, a wiedzę praktyczną zdobywamy w podróży. Co roku kilkadziesiąt osób wyjeżdża do kurortów na całym świecie. Wakacje to po prostu część naszej pracy. Bądź częścią nowatorskich projektów i wkręć się w nasz wakacyjny klimat!
Asystent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Obowiązki:
- bieżąca obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa,
- wprowadzanie zmian na rezerwacjach sprzedanych,
- wysyłka dokumentów podróży oraz informowanie o godzinach wylotu,
- wysyłka informacji o dopłacie,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami i organizatorami,
- kompleksowe udzielanie informacji związanych z planowanym wyjazdem,
- dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
- współpraca z innymi działami oraz wzajemne przekazywanie informacji,
- obsługa korespondencji z touroperatorami.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie w branży turystycznej, jak i znajomość systemów rezerwacyjnych będzie stanowiło dodatkowy atut (MerlinX, BlueVendo, Travella),
- nastawienie na osiąganie celów (jakościowych, efektywnościowych),
- zaangażowanie i konsekwencja w wykonywaniu powierzonych zadań,
- doświadczenie w dziale jakości lub obsługi posprzedażowej będzie stanowiło dodatkowy atut,
- dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i pozytywne nastawienie do pracy,
- komunikatywność,
- dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
- elastyczność formy zatrudnienia – na podstawie umowy o pracę lub zlecenie – wybór należy do Ciebie (okres próbny na umowie zlecenie),
- już od maja 2020 nowa lokalizacja w nowoczesnym biurowcu NEON przy ulicy Grunwaldzkiej (SKM Przymorze),
- premię frekwencyjną,
- szkolenia wstępne przygotowujące do podjęcia pracy (zapewniamy wynagrodzenie) oraz nieograniczoną możliwość rozwoju (rekrutacje wewnętrzne, szkolenia, szkolenia zagraniczne, udział w programie rozwojowym, awanse w strukturze – 4 szczeble awansu),
- możliwość polecania znajomych do pracy – za każdego zatrudnionego otrzymasz ekstra bonus finansowy,
- grafik ustalany według systemu zmianowego – praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-24,
- „delegacje pod palmami” – służbowe wyjazdy zagraniczne w ramach czasu pracy,
- pakiet socjalny (pakiet medyczny, kartę sportową, konkursy wewnętrzne, spotkania integracyjne, programy zniżkowe),
- kończysz o północy i masz trudny dojazd do domu? Dostaniesz voucher na taksówkę!
- bony świąteczne, podarunki okolicznościowe (z okazji ważnych wydarzeń w Twoim życiu – ślubu, narodzin dziecka),
- swobodny dress code,
- poza tym: chillout room, rowerownia, owocowe czwartki, konkursy, losowania nagród, biletów, udział w zawodach sportowych,
- wiele ciekawych inicjatyw, które są dla nas na porządku dziennym!
#Wakacjetomy
Dołącz do nas!