młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
21 godz.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Zapewnienie dostępu kolejowego do elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino. Zakres obowiązków: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
21 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...
Dynamicznie rozwijająca się Specjalistyczna firma z Katowic, o ugruntowanej 25 letniej tradycji w zakresie dystrybucji wszystkich rodzajów źródeł światła, poszukuje pracownika na stanowisko
Asystenta ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:
Rejestracja oraz kompleksowa realizacja zamówień klientów
Doradztwo oraz pomoc potencjalnym klientom w ustaleniu ich potrzeb w zakresie zakupu źródeł światła
Generowanie dokumentów związanych ze sprzedażą
Prowadzenie dokumentacji realizowanych zamówień wraz z ich szczegółowym opisem
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenia co najmniej średniego
Umiejętności dobrej obsługi komputera
Minimum rocznego doświadczenia na stanowisku związanego ze stacjonarną obsługą klienta
Umiejętności pracy w zespole
Wysokiej kultury osobistej
Umiejętności pracowania pod presją czasu
Mile widziana:
Doświadczenie w branży elektrycznej, oświetleniowej
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Stałe wynagrodzenie
Narzędzia niezbędne do pracy
Elitarną pracę w stabilnej, nastawionej na sukces Firmie
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
21 godz.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu: Zapewnienie dostępu kolejowego do elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino. Zakres obowiązków: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
21 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kontraktów importowych poprzez: współpraca w zakresie...
Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel), koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych, odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów), wsparcie procesów zakupowych...