PROMAG S.A. (www.promag.pl) wiodący na rynku dostawca systemów magazynowych i sprzętu transportu wewnętrznego, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta (branża techniczna)
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: ADOK/S3/05/2017
Nr Ref.: ADOK/S3/05/2017
Jeżeli łatwo nawiązujesz kontakty, jesteś osobą z pozytywną energią, interesują Cię zagadnienia z branży technicznej, a dodatkowo chcesz się sprawdzić oraz rozwijać w obszarze wsparcia Klienta, dzięki czemu w dłuższej perspektywie będziesz ekspertem, to oferta właśnie dla Ciebie.
Zadania:
- obsługa Klienta (telefoniczna, bezpośrednia w Salonie Sprzedaży)
- realizacja zamówień przy współpracy z handlowcami
- prace organizacyjno-administracyjne w Oddziale
- zbieranie informacji o rynku
- sprawowanie kontroli nad obiegiem dokumentacji
- wprowadzanie danych do systemu
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (techniczne, ekonomiczne)
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obszar administracji handlowej) w branży technicznej
- łatwość w prowadzeniu rozmów bezpośrednich i telefonicznych z Klientem
- umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność kompleksowego wykorzystywania posiadanej wiedzy
- zainteresowania w obszarze techniki będą dodatkowym atutem
- umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie będącym liderem na rynku w swojej branży
- stały kontakt z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi
- wdrożenie w obowiązki przez doświadczonego pracownika
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- karnet sportowy
- ubezpieczenie na życie
- ubezpieczenie z funduszem kapitałowym III filar (po 2 latach stażu pracy)