Grupa Kapitałowa BEST S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, ekspert w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami, twórca jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem portfelami wierzytelności nieregularnych. Jesteśmy jedną z największych firm na Pomorzu (8 miejsce pod względem wyników finansowych za 2013 r. wg rankingu opublikowanego w Dzienniku Bałtyckim) i jedną z trzech największych z branży w kraju. Na rynku finansowym działamy od dwudziestu lat, w tym od siedemnastu obecni jesteśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Naszą strategię działania opieramy na wartościach: WIEDZA, ETYKA i SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego najważniejsi dla nas są Pracownicy. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
(Asystent ds. Rozliczeń Wierzytelności)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie zapewnienie wsparcia dla Działu Rachunkowości Usługowej (Zespół Rozliczeń Wierzytelności) w pracach dotyczących rozliczania zarządzanych przez Spółkę wierzytelności sekurytyzowanych.
- wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki ścisłe – Finanse, Ekonomia, Rachunkowość),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programów: Word, Excel),
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań.
- możliwość rozwoju w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- pakiet medyczny;
- program Work-Life Balance (w tym dofinansowanie do karty Benefit Multisport, dni owoca, udział w grze firmowej Play BEST),
- pakiet dodatkowych benefitów dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy prześlij swoje CV poprzez przycisk Aplikuj.
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.