Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzupełnione o system premiowy
- Praca w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, szkolenia wewnętrzne oraz doszkalanie językowe
Wymagania:
- Dobre umiejętności administracyjne i organizacyjne, także samodzielna organizacja czasu pracy
- Umiejętność pracy zespołowej w środowisku międzynarodowym
- Dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu SAP moduł HR
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym i języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Wykształcenie wyższe związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi lub finansami
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale Payroll, Finance or HR
Zadania:
- Pełna obsługa zapytań klienta niemieckojęzycznego dotycząca listy płac
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy w celu wsparcia wewnętrznego oraz zewnętrznego
- Przygotowanie i kontrola dokumentów płacowych dla klientów
- Opieka nad wewnętrzną bazą danych, przetwarzanie formularzy osobowych, rejestrowanie statystyki, obsługa materiałów poufnych
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.