Poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent ds. Jakości w Placówkach Gastronomicznych
Nr ref.: Asdsjakosci 5/2021
Zadania:
Zadania:
- realizacja procesu reklamacyjnego w tym zgłaszanie reklamacji i przekazywanie odpowiedzi do Klientów, restauracji i dostawców ;
- zarządzanie bazą danych reklamacji oraz bazą danych produktów używanych w restauracjach;
- tworzenie/aktualizacja obowiązującej dokumentacji systemowej, dokumentacji technologicznej (instrukcje, materiały pomocnicze), HACCP,
- dokumentacji reklamacji Klientów, dokumentacji jakościowej
- wsparcie w procesach przygotowywania, wprowadzenia i rozwoju nowych produktów;
- organizacja testów jakościowych produktów spożywczych;
- przeprowadzanie audytów higienicznych i jakościowych restauracji oraz testów tajemniczego klienta – w całej Polsce
Wymagania:
- posiada doświadczenie w gastronomii;
- posiada wykształcenie wyższe o profilu technologia żywności, zarządzanie jakością, bezpieczeństwo żywności, żywienie człowieka;
- swobodnie porusza się w aplikacjach z rodziny MS Office, w szczególności Excel i Outlook;
- nastawiona jest na sprawne rozwiązywanie problemów
- myśli analitycznie i potrafi współpracować w rozproszonym zespole
- jest dokładna, sumienna, skrupulatna
- posiada prawo jazdy kat. B oraz jest gotowa do odbywania podróży służbowych – warunek konieczny
- zna wymogi systemów kontroli czystości i jakości ( GHP, GMP, HACCP) i przepisów prawa żywnościowego
- potrafi wyliczać wartości odżywcze i zna aktualne rozporządzenia dotyczące etykietowania produktów spożywczych (mile widziane).
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w stabilnej branży;
- możliwość uczestniczenia i rozwoju w ciekawych projektach o zasięgu ogólnokrajowym;
- możliwość zdobycia niepowtarzalnych umiejętności i doświadczeń zawodowych;
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.