Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 054 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AS/RECE/WAW
Możemy zagwarantować Ci:
- elastyczną formę zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin – pracę u nas łatwo połączysz ze studiami
- zatrudnienie w firmie, która należy do czołówki firm audytorskich na świecie
- zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- współpracę z wysokiej klasy Ekspertami dziedzinie finansów
- dostęp do oferty szkoleń wewnętrznych
- wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia, dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz świeże owoce :-)
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- uzupełnianie firmowych baz danych
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także przesyłek kurierskich)
- porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Twoja tygodniowa dostępność to ok. 20-30 godzin
- znasz język angielski na poziomie, który umożliwia swobodną komunikację z Klientami firmy oraz Pracownikami biur BDO na świecie
- dobrze znasz pakiet MS Office oraz potrafisz obsługiwać podstawowe urządzenia biurowe
- podczas wykonywania obowiązków wykazujesz się zaangażowaniem oraz wysoką kulturą osobistą
- praca z innymi ludźmi sprawia Ci przyjemność :-)
- punktualność i terminowość to Twoje mocne strony