Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. administracyjno-prawnych – Biuro Techniczne
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie i dystrybucja korespondencji wychodzącej,
- Nadzór nad obiegiem, terminowym przepływem dokumentów oraz ich archiwizacją w ramach projektów realizowanych przez biuro,
- Redagowanie dokumentów (umów/aneksów) i pism firmowych oraz analiza prawna wybranych zagadnień.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. IV rok studiów na kierunku prawo
- Dyspozycyjności min. 4 dni w tygodniu
- Znajomości obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych
- Komunikatywności
- Dobrej organizacji czasu pracy
- Rzetelności i odpowiedzialności.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- umowę zlecenie
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL