Ogłoszenie numer: 1681010, z dnia 2017-06-26
Fundacja Wspólnota Nadziei
Fundacja Wspólnota Nadziei działająca na rzecz osób niepełnosprawnych
z autyzmem poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent ds. administracyjno - organizacyjnych
Miejsce pracy: małopolskie, Więckowice k. Krakowa
Nr Ref.: Asystent ds. administracyjno - organizacyjnych
Opis stanowiska
- bieżące koordynowanie działań organizacyjno – administracyjnych,
- obsługa administracyjna biura, obsługa korespondencji Fundacji, prowadzenie dokumentacji (porządkowanie, archiwizowanie dokumentów),
- przygotowywanie wniosków grantowych i aplikacyjnych, koordynacja małych projektów i zadań zleconych,
- koordynowanie realizacji projektów charytatywnych i akcji 1%,
- kontakt z potencjalnymi sponsorami i darczyńcami, tworzenie ofert współpracy,
- koordynacja wolontariatu,
- realizacja działań promocyjnych w oparciu o obsługę strony internetowej Fundacji oraz portali internetowych.
Wymagania
- wiedza z zakresu zarządzania dokumentacją biurową,
- umiejętność redagowania pism urzędowych.
- znajomość pakietu Office, obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy wielozadaniowej, dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- znajomość zagadnień dot. organizacji pozarządowych oraz podmiotów ekonomii społecznej,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- możliwość rozwoju osobistego i zdobycia doświadczenia,
- w zależności od posiadanych umiejętności, możliwość zatrudnienia na stanowisku asystenta lub specjalisty ds. administracyjno – organizacyjnych,
- długotrwałą współpracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.