New Work jest jednym z wiodących niezależnych dostawców elastycznych powierzchni biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy obecni w 3 krajach – Polska, Czechy i Węgry, w 15 lokalizacjach. Dostarczamy innowacyjne i elastyczne rozwiązania w zakresie przestrzeni do pracy tworząc przestrzeń jutra już dziś.
Jeśli tak jak my lubisz wyzwania, masz dystans, poczucie humoru i chcesz być częścią zgranego zespołu – dołącz do nas!
Aktualnie poszukujemy energicznych, samodzielnych i proaktywnych osób na stanowisko:
Asystent ds. Administracyjno-Księgowych
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteś osobą komunikatywną, pracowitą i pozytywnie nastawioną do świata i dodatkowo posiadasz:
- dobrą znajomość MS Office, w szczególności Ms Excel (tworzenie raportów, list, zestawień itp.)
- komunikatywną znajomość jęz. angielskiego (min. B2)
- min. roczne doświadczenie w pracy w dziale administracji/księgowości
- podstawową wiedzę z obszaru administracji, finansów lub rachunkowości
- umiejętność pracy pod presją czasu (rozliczenia miesięczne i tygodniowe)
- nastawienie na współpracę, terminowość, skrupulatność
- dostępność min. 30h w tygodniu
Twoje zadania:
- Fakturowanie zgodnie ze standardami firmy
- Aktualizacja bazy danych do fakturowania w oparciu o nowe dokumenty, indeksację, kursy walut
- Weryfikowanie poprawności umów przed wystawieniem faktury i ewentualne wyjaśnianie rozbieżności z Działem Sprzedaży i Operations
- Kontrola płatności dokonywanych przez Klientów kartą oraz fakturowanie tych transakcji
- Wysyłka faktur i innych informacji finansowych do Klientów
- Wyjaśnianie z Klientami spraw dotyczących faktur i rozliczeń
- Monitorowanie zwrotu depozytów
- Weryfikowanie zgodności dokumentacji we wszystkich źródłach (archiwum papierowe, MS Sharepoint oraz inne programy)
- Prowadzenie stacjonarnego archiwum dokumentacji dotyczącej Klientów spółek NW
- Opisywanie faktur sprzedaży i zapisywanie ich na wewnętrznym serwerze.
- Współpraca z Działem Operations w zakresie fakturowania usług konferencyjnych, adresów rejestrowych, biur wirtualnych i hot desk, dodatkowego wyposażenia, usług kurierskich i innych.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Inspirującą przestrzeń do pracy
- Elastyczny czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb
- Szkolenia i warsztaty
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Imprezy firmowe, wspólne lunche, team building