Praca.pl Praca Mazowieckie Izabelin-Dziekanówek Asystent/ka ds. Administracji Izabelin-Dziekanówek
Asystent ds. Administracji Serwisowej i Wsparcia Technicznego

Asystent ds. Administracji Serwisowej i Wsparcia Technicznego

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
10 dni temu
Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie projektów zasilania rezerwowego, kogeneracji, modułów energetycznych stosowanych w przemyśle energetycznym, kolejowym czy morskim przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii firmy CATERPILLAR®.
Jesteśmy wyłącznym przedstawiciel koncernu CATERPILLAR® w Polsce w zakresie sprzedaży i serwisu zespołów prądotwórczych i silników przemysłowych.
Ponadto wykonujemy instalacje elektryczne w całym zakresie wysokich, średnich i niskich napięć w obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
 
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata do Działu Serwisu na stanowisko:
Asystent ds. Administracji Serwisowej i Wsparcia Technicznego

Biuro: Izabelin-Dziekanówek

Ul. Modlińska 1, 05-092 Łomianki

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego,
  • Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy, kartę MultiSport, karta lunchowa,
  • Szkolenia branżowe, możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, w przyjaznym zespole.
Zakres zadań:
  • Zarządzanie procesem serwisowym, w tym aktualizacja bazy danych oraz obsługa systemów związanych z serwisem.
  • Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących postępu i terminowości zleceń serwisowych.
  • Planowanie harmonogramów prac serwisowych i przeglądów.
  • Pomoc w przygotowywaniu ofert na komponenty i usługi serwisowe.
  • Dbanie o przestrzeganie polityki bezpieczeństwa i standardów firmy.
  • Przestrzeganie istniejących procedur działania.
Kwalifikacje:
  • Wykształcenie techniczne, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn, energetyka.
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w administracji, serwisie lub obsłudze klienta.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość budowy maszyn i obsługi klienta.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji.
  • Biegłość w obsłudze komputerowych programów technicznych oraz Office 365.
  • Gotowość do ciągłego rozwoju zawodowego.
  • Zdolność do pracy pod presją.
  • Dostępność, dokładność, rzetelność, punktualność, sumienność.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”

Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

1. Administratorem danych osobowych jest Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. z siedzibą w Izabelinie-Dziekanówku Modlińska 11, 05-092 Łomianki („Administrator”).
2. Może się Pani/Pan z nami skontaktować pisząc na w/w adres pocztą tradycyjną lub wysyłając maila na adres rezygnacja@b-m.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będę w celu:
4. przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz
5. w celu udziału w przyszłych procedurach rekrutacyjnych mających miejsce w ciągu 2 lat od dnia przesłania CV, w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana na takie przetwarzanie zgody,
6. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenie, ustalenie roszczeń.
7. Podstawą prawną dla przetwarzania danych są:
8. przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej k.p.) w zakresie danych wskazanych w art. 221 1 k.p. (tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz
9. zgoda w zakresie pozostałych danych przesyłanych przez Panią/Pana tj. w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 1 k.p. oraz na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

Przesłanie do nas CV zawierającego dane w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 § 1  k.p. postrzegamy jako wyrażenie przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie przez nas tych danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
1. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, jakim jest dokumentowanie i przechowywanie informacji w celu obrony przed roszczeniami pracownika lub dochodzenie, ustalenie roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2. Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 22(1) § 1 p. jest przewidziane przepisami prawa. Ich niepodanie spowoduje niemożność rozpatrywania Pani/Pana kandydatury na oferowane stanowisko. Podanie danych osobowych w szerszym zakresie jest dobrowolne i pozostanie bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji i rozpatrzenia Pani/Pana oferty.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są spółki z grupy Monnoyeur, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy rekrutacyjne.
4. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, a po tym okresie przez czas 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym brał Pan/Pani udział.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
7. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę),
8. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
11. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane mogą być przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora i odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Podobne oferty

  • Asystent ds. administracyjnych

    InterKadra Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: wsparcie w tworzeniu prezentacji, rozliczanie podróży służbowych, zamawianie biletów lotniczych oraz rezerwowanie miejsc noclegowych, tworzenie treści w mediach społecznościowych.
  • Asystent / Asystentka ds. administracji i księgowości

    HRA AGENCY   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twoje zadania: Wprowadzanie przelewów bankowych i dbanie o poprawność danych finansowych; Wsparcie administracyjne biura (praca z dokumentacją, tworzenie zestawień w Excelu); Organizacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach; Stopniowe wdrażanie się w księgowość pod okiem...
  • Asystent / Asystentka biura

    Job Impulse Polska Sp. z o.o.   Sękocin Stary    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Asystent ds. Administracyjnych w Dziale Analiz

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Obsługa administracyjna, w tym wsparcie procesów biurowych oraz zarządzanie dokumentacją. Wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazami danych. Przygotowywanie i wsparcie organizacji szkoleń wewnętrznych oraz spotkań (fizycznych i online), w tym sporządzanie protokołów. Zarządzanie...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Projektu

    MGGP S.A.   Warszawa, lok.1A    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    prowadzenie zestawień i rejestrów, wsparcie kadry zarządzającej, bieżące prace administracyjne, bieżące monitorowanie rynku zamówień publicznych, analiza dokumentacji przetargowej, weryfikacja kompletności i zgodności składanych ofert z wymaganiami zamawiającego.
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent administracyjny w dziale produkcji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Tworzenie i zarządzanie harmonogramami produkcji, aby wszystko przebiegało jak w zegarku. Odpowiedzialność za wprowadzanie grafików pracy oraz monitorowanie czasu pracy i nieobecności w specjalistycznym systemie. Administracyjne wspieranie działu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów....
  • Administrative Assistant in EIBM Intelligence Division / Analysis Unit

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    The description of duties is a presented below: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to carry out data entry and support an administration and...
  • Office Assistant / Office Worker

    Tycoon Polska Sp. zo.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379