Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce
- Oferuje pełen zakres usług budowlanych
- Działa w wielu sektorach rynku
- Na rynku od 2007 roku
- Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku
- Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku
- Realizuje wiele prestiżowych projektów
- Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie i obsługa faktur kosztowych oraz ich administracja w programie CIPRO
- Sprawdzanie warunków umowy i ich zgodności z danymi w systemie
- Kontrola faktur przygotowywanych do zaksięgowania
- Wystawianie faktur sprzedażowych, not odsetkowych, not na kary oraz innych dokumentów związanych zbudową
- Bieżąca współpraca z dostawcami i podwykonawcami
- Prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych
- Nadzór nad użytkowaniem samochodów służbowych, telefonów oraz innych urządzeń (prowadzenie odpowiedniej dokumentacji, współpraca z GS dotycząca dostaw- przekazywanie oraz weryfikacja ewidencji przebiegu kilometrów oraz podróży służbowych
- Współpraca w siedzibą główną w zakresie organizacji podróży służbowych pracowników
- Współpraca z HR w zakresie przekazywania zwolnień lekarskich oraz wniosków urlopowych
- Współpraca z działem Prawnym, Finansowym oraz z działem Controllingu
- Wsparcie administracyjne biura
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka hiszpańskiego będzie atutem
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w dziale księgowości będzie znaczącym atutem!
- Dobra organizacja pracy
- Wysoka motywacja
- Odporność na stres
- Stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008