Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Asystent ds. administracji HR
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 9-12-53055
Firma Grafton Recruitment to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla kluczowych branż takich jak Produkcja, BSS czy IT.
Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. administracji HR.
Codzienne obowiązki:
- wyszukiwanie kandydatów za pośrednictwem profesjonalnych wyszukiwarek w tym Linked.in oraz Goldenline
- wstępny kontakt z Kandydatami
- obsługa systemu dla pracowników tymczasowych
- dbanie o płynny przepływ informacji
- wsparcie Managera oraz Konsultantów w codziennych obowiązkach
- redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na czołowych portalach internetowych
- współpraca z biurami karier, portalami internetowymi oraz uczelniami przy projektach rekrutacyjnych
- wsparcie Konsultantów poprzez aktywne poszukiwanie kandydatów do projektów rekrutacyjnych
- administrowanie bazą danych
Wymagania:
- ukończone studia licencjackie / magisterskie / lub student studiów zaocznych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- minimum półroczne doświadczenie w obsłudze pracowników tymczasowych (znajomość systemu Enova będzie dodatkowym atutem)
- wysoka kultura osobista
- doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- sumienność oraz dokładność
- zainteresowanie rozwojem w obszarze rekrutacji
Informacje dodatkowe:
- możliwość pracy na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- określona ścieżka kariery
- możliwość rozwoju zawodowego u jednego z liderów branży usług rekrutacyjnych
- praca dla wiodących firm na rynku łódzkim oraz polskim
- praca z doświadczonym zespołem konsultantów
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- siedziba oddziału w kultowym miejscu w Łodzi - biurowcu OFF Piotrkowska
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".