Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Skarżysko-Kamienna
praca stacjonarna
24 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Skarżysko-Kamienna
Numer: StPr/24/1341
OBOWIĄZKI:
-obsługa komputera, obsługa pełnej księgowości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Skarżysko-Kamienna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Sikorskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Mariusz Żak
m.zak@skarzysko.praca.gov.pl
412517380


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

-skierowanie z PUP

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Projektanta Konstrukcji Budowlanych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Skarżysko-Kamienna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli czujesz się Projektantem / Konstruktorem z powołania…. chcesz się rozwijać i doskonalić? Chcesz pracować w nowoczesnym zespole konstruktorskim, wykorzystującym nowoczesne oprogramowanie, w tym 3D? Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent / Asystentka Projektanta Konstrukcji Budowlanych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Kwiatkowskiego 20    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli czujesz się Projektantem / Konstruktorem z powołania…. chcesz się rozwijać i doskonalić? Chcesz pracować w nowoczesnym zespole konstruktorskim, wykorzystującym nowoczesne oprogramowanie, w tym 3D? Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Projektanta Konstrukcji Budowlanych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Sandomierz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Jeśli czujesz się Projektantem / Konstruktorem z powołania…. chcesz się rozwijać i doskonalić? Chcesz pracować w nowoczesnym zespole konstruktorskim, wykorzystującym nowoczesne oprogramowanie, w tym 3D? Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy...
  • Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Asystent Higieny

    Polpharma Biologics   Duchnice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...