Zadania:
- przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji departamentowej (struktura, katalog kompetencji, lista certyfikatów)
- organizowanie i koordynowanie spotkań departamentowych
- przygotowywanie notatek ze spotkań
- koordynacja komunikacji wewnątrz departamentu
- wsparcie w organizacji szkoleń
- wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
- wsparcie w organizacji konferencji branżowych
- organizację podróży służbowych
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych
- tłumaczenie wewnętrznych materiałów promocyjnych
- wsparcie administracyjne dla osób na stanowiskach managerskich
- inne bieżące sprawy administracyjne
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań
- umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole
- nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
Co Ci oferujemy:
- elastyczną formę współpracy
- dostęp do szkoleń
- dogodną lokalizację tuż przy metrze politechnika
- szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
- konwersacje z native speakerem
- możliwość pracy zdalnej - zazwyczaj przynajmniej jeden dzień w tygodniu
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne