asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji. Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Kontakt z Urzędami. Archiwizacja dokumentów. Inne prace biurowe.
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie gości, obsługa strefy konferencyjnej; zarządzanie korespondencją; archiwizacja dokumentacji biurowej; nadzorowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w Spółce; prowadzenie rejestru...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
obsługa sekretariatu Kliniki współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym obsługa systemów informatycznych i szpitalnych przestrzeganie obowiązujących procedur dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Asystent CEO
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Wykonywanie zadań zleconych przez Zarząd
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu Spółki
Zarządzanie kalendarzami spotkań
Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych
Bieżąca obsługa biura
Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Umiejętność zarządzania informacjami
Znajomość zasad administracji
Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta
Dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
Znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobry
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu. Odbieranie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji. Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów. Kontakt z Urzędami. Archiwizacja dokumentów. Inne prace biurowe.
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie gości, obsługa strefy konferencyjnej; zarządzanie korespondencją; archiwizacja dokumentacji biurowej; nadzorowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w Spółce; prowadzenie rejestru...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
obsługa sekretariatu Kliniki współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym obsługa systemów informatycznych i szpitalnych przestrzeganie obowiązujących procedur dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...