Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są wydobywane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 160 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Tak, w biurze segregujemy też śmieci. Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu.
Rozwój naszego Zespołu jest dla nas N A J W A Ż N I E J S Z Y, bo to nasi Pracownicy budują naszą firmę i dzięki nim jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też aktywnych odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
U nas nigdy nie zostajesz sam/a - Elastyczne godziny pracy, work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
A do tego:
- Kartę fitness
- Pyszną kawę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Psst! Aspirujemy do bycia najbardziej zielonym i ekologicznym biurem w Polsce, może nam w tym pomożesz?
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Wystawianie zamówień i faktur dla Klientów
- Telefoniczną obsługę Klienta
- Obsługę czatu
- Przesyłanie monitów mailowych
- Aktualizację stron firmowych
- Rejestracje reklamacji w systemie
- Realizacje zadań zleconych przez przełożonego
- Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
Jeśli jesteś:
- Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
- Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
- Nastawiony/a na rozwój
- Posiadasz wykształcenie min. średnie
- Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)
Mile widziane:
- Doświadczenie w wystawianiu faktur
- Doświadczenie w obsłudze klienta